مشهد 93

ساخت وبلاگ

هتل کیان مشهد

معرفی : هتل کیان یکی از هتل های 3 ستاره مشهد است که در نزدیکی حرم مطهر امام هشتم قرار گرفته است. این هتل در سال 1395 افتتاح شده است و دارای ساختمانی 7 طبقه می باشد. در این هتل 112 واحد اقامتی وجود دارد. امکان رزرو این واحدها به صورت فولبرد نیز وجود دارد. 

تور مشهد لحظه آخری 

تور مشهد ارزان قیمت 

تور مشهد پاییز 97 

تور مشهد مهر 97 

تور مشهد نوروز 98

هتل کیان مشهد

امکانات اتاق ها : اتاق های این هتل از نوع دو تخته ، سه تخته و آپارتمان هستند که در آن ها امکانات تلویزیون، یخچال، کمد لباس، دراور ، چای ساز، رخت آویز، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان و حمام با لوازم بهداشتی برای شما مسافران تور مشهد وجود دارد. 

امکانات هتل : کافی شاپ، گشت نیم روزی، تاکسی سرویس، خدمات تور، خدمات برای معلولین، تهیه بلیط،‌ پذیرش 24 ساعته، روم سرویس، لاندری، خدمات بیدار باش، پارکینگ، صندوق امانات، صرافی

هتل کیان مشهد

رستوران هتل : رستوران هتل با ظرفیت 200 نفر در طبقه همکف قرار گرفته است و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می کند. 

موقعیت مکانی هتل : هتل کیان در خیابان امام رضا 2 قرار گرفته است و فاصله آن تا حرم مطهر امام هشتم تنها 2 کیلومتر است. فاصله این هتل از فرودگاه بین المللی شهر مشهد 10 کیلومتر و از ایستگاه راه آهن 6 کیلومتر است. 

هتل کیان مشهد

پیشنهاد ما : این هتل در فاصله خوبی از حرم مطهر قرار گرفته است و واحدهای اقامتی آن بسیار شیک و تمیز و مناسب یک اقامت راحت و آرام هستند. 

مشهد 93...
ما را در سایت مشهد 93 دنبال می کنید

برچسب : هتل های 3 ستاره مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های لوکس مشهد, نویسنده : ادمین mashhad-93 بازدید : 236 تاريخ : شنبه 24 شهريور 1397 ساعت: 12:37

هتل اشراق مشهد

معرفی : هتل اشراق یکی از هتل های 3 ستاره شهر مشهد است که در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) قرار گرفته است. این هتل هم چنین در نزدیکی گنبد سبز شهر مشهد قرار گرفته است که یکی از اماکن زیارتی این شهر به شمار می رود. این هتل دارای 36 واحد اقامتی برای شما مهمانان گرامی است.

تور مشهد لحظه آخری 

تور مشهد ارزان قیمت 

تور مشهد پاییز 97 

تور مشهد مهر 97 

تور مشهد نوروز 98 

هتل اشراق مشهد

امکانات اتاق ها : اتاق های هتل اشراق به صورت سوئیت و آپارتمان است که دارای امکانات مبلمان، یخچال، تلویزیون، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان،‌ حمام با لوازم بهداشتی و سیستم تهویه مطبوع را دارا هستند.

امکانات هتل : کافی شاپ، لاندری، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته،‌ دستگاه خودپرداز، پارکینگ، نمازخانه، گشت درون شهری ، امکانات برای معلولین، لابی ، سرویس رایگان به حرم

هتل اشراق مشهد

رستوران هتل : رستوران هتل اشراق برای شما مسافران تور مشهد انواع غذاهای ایرانی را سرو می کند و برای صبحانه نیز بوفه ای متنوع در اختیار شما قرار می دهد.

موقعیت مکانی هتل : این هتل در خیابان آخوند رضوی شهر مشهد قرار گرفته است. اگر با پای پیاده بخواهید به سمت حرم بروید 15 دقیقه طول خواهد کشد. فاصله هتل تا فرودگاه 30 دقیقه است و تا راه آهن شهر مشهد 15 دقیقه فاصله دارد.

هتل اشراق مشهد

پیشنهاد ما : با توجه به نوع واحدهای اقامتی این هتل بیشتر مناسب خانواده ها می باشد و با توجه به فاصله پیاده روی تا حرم بهتر است افراد مسن همراه شما نباشند زیرا سرویس به حرم تنها در ساعات مشخصی از روز فعالیت می کند.

مشهد 93...
ما را در سایت مشهد 93 دنبال می کنید

برچسب : هتل های 3 ستاره مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های لوکس مشهد, نویسنده : ادمین mashhad-93 بازدید : 231 تاريخ : شنبه 17 شهريور 1397 ساعت: 12:34

هتل شیراز مشهد

معرفی : هتل شیراز یکی از هتل های سه ستاره مشهد است که از هتل های قدیمی این شهر محسوب می شود و در سال 1374 افتتاح شده است. این هتل در سال 1395 بازسازی شده است. ساختمان هتل 4 طبقه است و 77 واحد اقامتی در آن وجود دارد. 

تور مشهد ارزان

تور مشهد ارزان قیمت 

تور مشهد تابستان 97 

تور مشهد شهریور 97

هتل شیراز مشهد

امکانات اتاق ها : اتاق های هتل از نوع یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته و شش تخته می باشد که به صورت BB فولبرد رزرو می شوند. در این اتاق ها امکانات مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان، حمام با لوازم بهداشتی، صندوق امانات داخل اتاق، کمد لباس،‌ اینترنت ، تلفن و میز تحریر هستند.

امکانات هتل : کافی شاپ، لابی،‌ سرویس رایگان به حرم، خدمات برای معلولین، ترانسفر فرودگاهی رایگان، تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس، لاندری، خشکشویی، گشت شهری رایگان به موزه نادری مشهد، خدمات بیدار باش، پارکینگ، اتاق چمدان

هتل شیراز مشهد

رستوران هتل : رستوران هتل در طبقه اول و همکف قرار دارد و با ظرفیت 300 نفر انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را برای شما مسافران تور مشهد سرو می کند. صبحانه در این هتل از ساعت 7:30 تا 9:30 و به صورت بوفه سرو می شود.

موقعیت مکانی هتل : این هتل در خیابان دانشگاه شهر مشهد قرار گرفته است. فاصله آن تا حرم مطهر امام هشتم 3.5 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی شهر مشهد 13 کیلومتر است. هم چنین مراکز خریدی مانند برج آلتون در نزدیکی این هتل قرار دارند.

هتل شیراز مشهد

پیشنهاد ما : هتل شیراز یکی از هتل های خوب شهر مشهد است که در موقعیتی بسیار خوب در میان مراکز خرید و حرم مطهر امام رضا قرار گرفته است. واحدهای اقامتی این هتل بسیار تمیز هستند و پس از بازسازی نیز تجهیزات آن ها نو شده است.

 
مشهد 93...
ما را در سایت مشهد 93 دنبال می کنید

برچسب : هتل های مشهد,بهترین هتل های 3 مشهد,هتل های لوکس مشهد, نویسنده : ادمین mashhad-93 بازدید : 249 تاريخ : شنبه 3 شهريور 1397 ساعت: 12:13